سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضیلتها چهارگونه اند : یکی از آنها حکمت است که قوام آن اندیشه است . [امام علی علیه السلام]

سبز قامتان

سایت شبکه ماهواره ای فارسی 1 که توسط ارتش سایبری ایران هک شده است از مدتی پیش از دسترس خارج و تصویر مورد نظر ارتش سایبری ایران به نمایش گذاشته شده است.
ارتش سایبری ایران، سایت شبکه ماهواره ای فارسی 1 را هک کردند.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، سایت شبکه ماهواره ای فارسی 1 که توسط ارتش سایبری ایران هک شده است از مدتی پیش از دسترس خارج و تصویر مورد نظر ارتش سایبری ایران به نمایش گذاشته شده است.

ارتش سایبری در اعتراض با آنچه «آرزوی تخریب بنیان خانواده ها» عنوان شده است، سایت این شبکه را هک کرده است.



عارف ::: شنبه 89/8/29::: ساعت 11:18 عصر

هرچند «مگ گورگ» تصدیق کرده است که کد هایی از این برنامه به نوعی به یک مناسبت یهودیان ایران اشاره می کند، ممکن است این آدرسی اشتباه برای گمراه کردن مخاطبان باشد. با وجود این، نمی توان پنهان کرد که سازندگان این ویروس به بهترین نحو پشتیبان مالی و اطلاعاتی شده اند.
سرویس بین الملل ـ کرم اینترنتی «استاکس نت» که ادعا می شود از طرف اسرائیلی ها برای جاسوسی در ایران تولید و فعال شده، اینک توجه سنای آمریکا و وزارت امنیت داخلی این کشور را به طور جدی به خود مشغول کرده است.

به گزارش «تابناک»، شبکه خبری «سی.ان.ان» در خبری با افشای این موضوع به تحلیل ابعاد آن برای امنیت ملی آمریکا پرداخته است.

در همین حال، مسئول امنیت سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا، این کرم اینترتی را «تغییر دهنده بازی » نام نهاده که در 24 ساعت گذشته به نحو موثری در وزارت امنیت داخلی طرح شده است.

«سین مک گورک» در گزارشی به کمیته امنیت داخلی سنا همچنین گفته است که این «تغییر دهنده بازی» به راحتی وارد سیستم ها می شود، اطلاعات و فرمول های مربوط به ساخت کالاها و تکنولوژی های نوین را می رباید و همچنین می تواند با وارد کردن موارد اشتباهی در فرمول ساخت، تولید کالا و تکنولوژی را با شکست روبه رو کند. این در حالی است که مسئولین کنترل در کارخانجات به هیچ وجه در فرایند کنترل هیچ خطایی را نمی توانند، پیدا کنند؛ علاوه بر این، برنامه های آنتی ویروس نیز قادر به ردیابی آن نیستند.

ادامه مطلب...


عارف ::: شنبه 89/8/29::: ساعت 10:43 عصر

ادامه مطلب...


عارف ::: شنبه 89/8/29::: ساعت 10:28 عصر

فایرفاکس گوگل را کنار می‌گذارد؟
کروم انقلابی در نحوه جست‌وجو در مرورگرها به وجود آورده است و با استفاده از قابلیتی به نام omnibox که در آن می‌توان هم در بخش آدرس‌های اینترنتی و هم در بخش جست‌وجو عبارت مورد نظر را تایپ کرد، جهشی در این خصوص صورت داده است.
در حال حاضر گوگل جست‌وجوگر پیش فرض مرورگر فایرفاکس است ولی به نظر می‌رسد این موضوع در حال تغییر است و موزیلا به موتور جست‌وجوگر دیگری رو خواهد آورد.

به گزارش ایتنا، بنیاد موزیلا - تولیدکننده مرورگر متن‌باز و رایگان فایرفاکس - چند روز پس از آنکه گوگل نسخه جدید مرورگر کروم را ارائه نمود، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پس از گوگل، موتور جست‌وجوی مورد استفاده در فایرفاکس، یاهو و سومین گزینه احتمالی نیز بینگ خواهد بود.

در حال حاضر کروم به نوعی رقیب فایرفاکس شده است و شاید همین موضوع موزیلا را آزرده خاطر کرده است.

بر اساس این گزارش شراکت گوگل و موزیلا در سال 2011 پایان می‌پذیرد اما پایان قرارداد الزاماً به معنای پایان همکاری نیست همچنان که در سال 2008 نیز این همکاری بین دو طرف تمدید شد.

کروم انقلابی در نحوه جست‌وجو در مرورگرها به وجود آورده است و با استفاده از قابلیتی به نام omnibox که در آن می‌توان هم در بخش آدرس‌های اینترنتی و هم در بخش جست‌وجو عبارت مورد نظر را تایپ کرد، جهشی در این خصوص صورت داده است.

هنوز به طور قطعی مشخص نیست که سال آینده جست‌وجوگر پیش فرض فایرفاکس کدام سایت خواهد بود.



عارف ::: پنج شنبه 89/8/6::: ساعت 8:51 عصر

جزئیات جلسه دوم جامعه مدرسین بارهبرانقلاب
وی ادامه داد: در ادامه حضرت آقا فرمایشاتی را بیان داشتند که این سخنان به دو بخش تقسیم می‌شد، بخشی از آن به اظهارنظرهای اعضا در جلسه قبل اختصاص داشت و در این خصوص پاسخ‌ها و توضیحاتی دادند و بخش دوم نیز به انتظارات ایشان از حوزه علمیه و کارهایی که باید انجام شود، مربوط می‌شد.
ادامه مطلب...


عارف ::: پنج شنبه 89/8/6::: ساعت 8:50 عصر

   1   2      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :5331
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<